پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
ناجی

حوزه/ حجت الاسلام ناجی گفت: در همایش پیاده روی اربعین حسینی در شهر اصفهان، قریب به ۳۲۰ هزار نفر شرکت می‌کنند و صد و هشتاد موکب خدمات را به مردم عرضه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا ناجی، ظهر امروز پنجشنبه یکم شهریور در نشست خبری با خبرنگاران، در سالن جلسات هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، به تشریح و ارائه ویژه برنامه های ستاد اربعین پرداخت و اظهار کرد: نگاه ما به رسانه و اصحاب رسانه جدی است اگر پوشش رسانه نباشد قطعا فعالیت های ما ابتر است، رسانه در دنیای امروز زبان گویای است برای انتقال مفاهیم و داده ها و چه مفهومی بالاتر از کربلای امام حسین ع و امام حسین و کربلا و اربعینی که طریق الاقصی باشد.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات در دهه‌ی آخر ماه صفر، افزود: در ایام دهه‌ی آخر ماه صفر مناسبت‌هایی چون پیاده روی اربعین تحت عنوان جاماندگان برگزار می‌شود که الی اصحاب الحسین نامیده می‌شود.

حجت الاسلام ناجی بیان کرد: سال گذشته، جمعیت قابل توجهی در این مراسم حضور پیدا کردند، قریب به ۳۲۰ هزار نفر در سال گذشته در پیاده روی اصفهان شرکت کردند که این همایش بزرگترین همایش استان است و دارای طول زمان قابل توجه است که از طلوع آفتاب تا اذان ظهر ادامه دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: عقیده ما نسبت به پیاده روی اربعین آغازی بر تمدن نوین اسلامی است که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند که پیاده روی اربعین، یکی از مقدمه های روشن برای ظهور حضرت حجت است. اگر از این فرصت خوب استفاده نکردیم این فرصت تبدیل به تهدید می‌شود و نمادی از اتحاد همه ی ملیت ها در مسیر آقا اباعبدالله(ع) است.

حجت الاسلام ناجی خاطرنشان کرد: در شهر اصفهان از هر قشر و از هر لایه سیاسی و طرز تفکر، چه از جامعه متدین و چه از جامعه به ظاهر غیر متدین ، همه قلبشان در این جبهه است و به وضوح در پیاده روی اربعین می‌بینیم.

وی به تدارکات و برنامه های ایجاد شده برای این مراسم اشاره کرد و گفت: از چندین ماه پیش زمینه سازی ایجاد شده و زحمت اصلی بردوش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بوده است و ما نقش خود را به عنوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایفا کرده‌ایم و هماهنگ کننده این مراسمات بوده ایم که تا به حال سه جلسه استانی با مسئولین متعدد دستگاه ها، از دستگاه های خدماتی و دستگاه های امنیتی، سیاست ها روش اجرا طرح های ترافیکی و امنیتی و پشتیبانی ها برای رفاه حال مردم ایجاد و برنامه ریزی شده است، ما وظیفه داریم در هماهنگ کرد دستگاه های حاکمیتی ایفای نقش داشته باشیم.

حجت الاسلام ناجی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سال گذشته در دو موضع نسبت به تایید این مطلب اشاره کردند حرکتی که در کربلا بسمت حرم سیدالشهدا(ع) است و در شهرها به سمت اماکن متبرک است مورد تاییدشان قرار گرفت و ما امیدواریم این مسیر، پایانی بر هشدار بی‌رحمانه اسراییل باشد، چون نمیشود ما در مسیر کربلا بیاییم و نسبت به ظلم استکبار بی اعتنا باشیم و مردم با حضور در این صحنه، اقتدار امت واحده اسلامی را نشان دهند و ما آماده ی وعده عملیات صادق ۲ هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha